Zawiadomienie o zamiarze przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy
Na podstawie art. 6c ust.3c i ust. 3e ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (DzU. z 2021 poz. 888), Wójt Jemielnicy zawiadamia właścicieli nieruchomości niezamieszkałych, położonych na terenie Gminy Jemielnica, o zamiarze przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na odbieranie odpadów komunalnych, m.in. od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, oraz zawarcia umowy z wyłonionym wykonawcą trybie przetargu nieograniczonego tj. na odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy z terenu Gminy Jemielnica - na okres od 1 sierpnia 2022 roku do 31 lipca 2024 r.
Właściciele nieruchomości niezamieszkałych w terminie do dnia 20 lipca 2022 r. mogą:
1. złożyć oświadczenie o wyłączeniu się z systemu odbierania odpadów komunalnych zorganizowanego przez Gminę,
2. odwołać oświadczenie o wyłączeniu się z systemu odbierania odpadów komunalnych zorganizowanego przez gminę, jeżeli nieruchomość jest wyłączona z tego systemu na podstawie tego oświadczenia.
W pisemnym oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1 właściciel nieruchomości ma obowiązek wskazać gminną jednostkę organizacyjną lub przedsiębiorcę odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości, wpisanego do rejestru działalności regulowanej, z którym zawarł umowę oraz dołącza do oświadczenia kopię tej umowy, pod rygorem nieskuteczności oświadczenia.
Oświadczenie jest skuteczne od dnia, w którym zaczęła obowiązywać następna umowa w sprawie zamówienia publicznego na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, i nie może być odwołane przez okres obowiązywania tej umowy.
Jemielnica, dnia 16.05.2022 r.