Koordynator do spraw dostępności
Na podstawie art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1411) w Urzędzie Gminy Jemielnica został wyznaczony Koordynator do spraw dostępności.
Kontakt:
Koordynator ds. dostępności
Katarzyna Rudolf
Budynek nr 1, piętro I, pokój 4
tel.: 77 46 23 511
Kontaktowy e-mail: sekretariat(at)jemielnica.pl
Dla osób z niepełnosprawnością słuchową istnieje możliwość kontaktu poprzez SMS lub MMS pod numerem telefonu: 502 334 014.
Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy w szczególności:
- Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Gminy Jemielnica,
- Przygotowywanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- Monitorowanie działalności Urzędu Gminy Jemielnica w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.